אתר הכרויות מומלץ


הפוטנציאל לטווח ארוך של היכרויות מקוון עדיין נתקל בענן של ספק. עם זאת, ראיות חדשות מוכיחות שלמערכות יחסים שהחלו באינטרנט עשוי להיות בסיס חזק יותר מאלה שהחלו במצב לא מקוון. מחקר משנת 2017 שצוטט ב-MIT Technology Review מצא שאנשים שנפגשים באינטרנט נוטים יותר להיות תואמים ויש להם סיכוי גבוה יותר לנישואים בריאים אם הם מחליטים להסתבך. אם נישואים הם המטרה שלכם, תשמחו לדעת שמחקר אחר שנערך לאחרונה מצא שזוגות הטרוסקסואלים שנפגשו באינטרנט היו מהירים יותר לקשור את הקשר מאשר זוגות שנפגשו במצב לא מקוון. כך או כך, נראה שהיכרויות מקוונות הן מתכון טוב למערכת יחסים מספקת וארוכת טווח בין אם היא כוללת נישואים או לא.

איך למצוא אתר הכרויות מומלץ

אף אחד לא אומר שהכרויות באינטרנט הוא המשתנה שמשנה הכל, אבל המחקר כן מצביע על העובדה שאנשים שנרשמים לאתרי היכרויות שדורשים תגובות מתחשבות מוכנים יותר להתיישב.
היכנסו: המגיפה שגרמה להזמין זרים להכות ולהשאיר לא-לא. העלייה של 2020 בהרשמות לאפליקציית היכרויות – עקב שעמום מוחלט או ההבנה המאולצת שלמעשה יהיה נחמד לכפות על בסיס לילי – העלתה מבחינה מתמטית את הסיכוי שלך לפגוש מישהו מיוחד.

כשהאור בקצה מנהרת ספוג האף מתקרב, הטבע מרפא: התמרים הראשונים חזרו במקצת לבתי הגידול הטבעיים שלהם (בר עמום עם בירה מחורבן) במקום תכונות תאריך הווידאו החירום שהוגדרו על ידי אפליקציות מרובות במהלך ההסגר. אנשים ממלאים את ארונות הבגדים שלהם שאינם מכנסי טרנינג.

כיצד השתנתה סצנת ההיכרויות המקוונת מאז תחילת המגיפה

קוביד שינה את היכרויות לנצח, ומסיבות ש”אני מחוסן לחלוטין” הפך לתורן. מיומנויות התקשורת נאלצו להתפתח בשנה שבה רוב החיבור האנושי התאפשר דרך מסך. אנשים למדו להביע את הגבולות שלהם ולנהל שיחות רציניות (כמו על ריחוק חברתי) בשלב מוקדם. חרדת הקורונה הפכה לפתיחת שיחה טבעית ולדרך אוניברסלית לקשר. למרות שאתה יכול להיפגש באופן אישי, דייטים ראשונים וירטואליים הם כעת חלק קבוע מתהליך המיון של אנשים. יותר אנשים רווקים עשויים כעת להרגיש יותר בנוח עם התעמקות בנושאים מעמיקים יותר עם מישהו שהם פגשו באינטרנט – דבר נהדר עבור ציידי מערכות יחסים רציניות, אם זה נכון. טינדר חושבת שהכנות תעבור כשהדברים יחזרו לקדמותם, ובתקווה שהאנשים החרמנים באגרסיביות ימשיכו לנכש את עצמם. לכל הפחות, ייתכן שהבידוד פשוט אילץ יותר אנשים להבין שהם, למעשה, משתוקקים ליותר חברה מאשר שיחת שלל. טינדר אומרת שיותר דייטים פתוחים “לראות לאן הדברים הולכים” מאשר היו לפני המגיפה. זה אומר שיכול להיות לך יותר מזל למצוא משהו רציני באפליקציית היכרויות שיש לה בעבר מוניטין של מערכות יחסים מזדמנות וחיבורים.

ראה גם: FODA (פחד מדייטים שוב) הוא דבר עכשיו
גם לגרושים ולהורים יחידניים יש פוטנציאל גבוה במיוחד שלא מנוצל באתרי היכרויות מקוונים. נכון, להיות בקבוצה מעל גיל 60 אולי אומר שיותר אנשים בגילך כבר מחוץ לשוק – אבל היכרויות מקוונות יכול להוכיח שמאגר ההיכרויות הבוגר אינו עגום כמו שאתה חושב, גם אם המקומי שלך כן. לאנשים מעל גיל 50 יש למעשה יתרון על פני הקהל הצעיר: אנשים רבים בשנות ה-20 וה-30 לחייהם פשוט לא מוכנים להתיישב. עם ניסיון חיים ונישואים קודמים אפשריים מתחת לחגורתך, דייטים מבוגרים יודעים את הדגלים האדומים ומה הם רוצים. כמו שאדם אחד בשרשור Reddit מ-r/datingoverfifty מציע, אם אתה רוצה מחויבות, אתר היכרויות עם מחסום כניסה גבוה – כמו eharmony, match או סינגלים עילית – יכול לעזור לנשל אנשים שלא עומדים לשלם מחיר חודשי גבוה רק כדי להתעסק.

מה הופך אתר היכרויות לטוב יותר עבור מערכות יחסים מאחרים?

האם אנחנו בכלל צריכים להיכנס למה טינדר היא פוטנציאל ארוך? האם ההיכרות עם כמעט כל אדם ברדיוס של 10 מייל שווה את הביוגרפיה הקלישאית המצטטת את המשרד או איך הם “לא מחפשים מחויבות?” בטח, לטינדר יש חלק נכבד מסיפורי ההצלחה המאושרים האלה, אבל זו גם אפליקציית ההיכרויות שבה פורחים רוחות רפאים, פירורי לחם וכל טרנד היכרויות מייאש אחר.

רווקים שמחפשים משהו רציני בהקדם האפשרי עלולים להיות מתוסכלים מאתרים שנותנים רק מספר מוגבל של התאמות ביום. אבל בחירה באתרים שמאלצים אותך להיות סלקטיבי באמת מגבירה את ההתמקדות במה שאתה באמת מחפש בהתאמה מושלמת – ומקרבת אותך לסטטוס האזיקים.

התאמות פוטנציאליות ינתחו את פרופיל ההיכרויות שלך, אז ודאו שהוא עושה צדק

על פניו, הגיוני להטיל ספק בלגיטימיות של קשר עם מישהו שרק מציג את האני הטוב ביותר שלו. ואז שוב, כמה יותר מידע אתה באמת מקבל מהאדם המטומטם שפוגע בך בבר מלבד איך שהוא נראה כמו IRL? אתרי ההיכרויות המאפשרים למשתמשים לבטא את עצמם באמצעות הנחיות – מהסרטים האהובים ועד למקום שבו אתה רוצה לפרוש – מכינים אותך להצלחה על ידי הימנעות מוויכוח מיותר תוך חצי שנה.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *