איך פותחים אונליפאנס


אם אתה מישהו שיש לו מדיה חברתית גדולה בעוקבים וחושב לפתוח דף OnlyFans, אז אתה במקום הנכון. אם אתה מישהו שרוצה לעקוב אחר הסלבריטאים והמשפיענים האהובים עליך באינטרנט, זה גם המקום הנכון. כך או כך, זהו מדריך מפורט כיצד יוצרי תוכן יכולים להקים עמוד OnlyFans (וכדי שהמעריצים שלהם יפתחו חשבון רק כדי להירשם אליהם).

אם אתה בוחר להיות יוצר תוכן, אין דרך טובה יותר להרחיב את הנוכחות המקוונת שלך מאשר OnlyFans. ייתכן שכבר הצלחת לבנות עוקבים בפלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם, פייסבוק או אפילו יוטיוב. אבל OnlyFans צומחת בפופולריות עם השנים (למרות העיתונות הרעה שהיא מקבלת על קבלת תוכן למבוגרים).

כמי שנרשם לחשבון OnlyFans, זה כמו לעקוב אחר מישהו במדיה החברתית. עם זאת, ההבדל העיקרי הוא שייתכן שתצטרך לשלם כדי להירשם. כך או כך, תוכל לקבל תוכן בלעדי שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר באינטרנט.

עם זאת בחשבון, בואו נצלול לתוך מדריך שלב אחר שלב כיצד להגדיר דף OnlyFans עבור יוצרי תוכן:

קפוץ אל:
שלבים כיצד להגדיר דף OnlyFans
1. הירשם
2. הגדר את המידע הפיננסי שלך
3. אמת את זהותך
4. סיים והגש לאימות
5. הגדר מחירי מנוי
6. פרסם את התוכן שלך
רק מעריצים בחינם הטובים ביותר
7. אל תשכחו לבקש טיפים
הרשמה לחשבון OnlyFans
מחפש אלטרנטיבה ל-OnlyFans? נסה את Fanvue
שאלות נפוצות
האם אני יכול להיות אנונימי ב-OnlyFans?
כמה כסף מרוויחים יוצרי תוכן של OnlyFans?
האם זה לא נכון להצטרף ל- OnlyFans?
מחשבות אחרונות

שלבים כיצד להגדיר דף OnlyFans

להלן מדריך שלב אחר שלב כיצד אתה יכול לפתוח דף OnlyFans. אנו נדריך אותך בכל שלב כדי שלא תצטרך לפספס שום דבר חשוב. נתחיל בשלב הראשון:

1. הירשם

הצעד הראשון בפתיחת חשבון חדש בכל מקום באינטרנט הוא תמיד הרשמה. וזה בדיוק מה שאתה הולך לעשות כאן. אתה יכול להירשם ל-OnlyFans באמצעות שתי אפשרויות:

טוויטר
טופס ההרשמה הישן והטוב
אפשרות הטוויטר פשוטה מספיק. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחבר אותו לחשבון הטוויטר שלך, לתת אישור האחרון להתחבר ל-OnlyFans, וזה בערך הכל. קלי קלות.

אם אין לך חשבון טוויטר או שאתה עדיין לא רוצה לקשר אותו, אז אתה יכול לעבור על הפעולות על ידי הרשמה בדרך המיושנת. זה פשוט כמו למלא את שמך, שם המשתמש, הסיסמה שלך והסכמה לתנאים וההגבלות.

לאחר שנרשמת, אמור להישלח לך דוא”ל אימות ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך. הדוא”ל אמור להיות בתיבת הדואר הנכנס הרגילה שלך, אך עלול להיגמר בתיקיית הספאם שלך. לפעמים, תצטרך להמתין כמה דקות לפני שהוא יופיע.

לאחר אימות הדוא”ל, אתה אמור לקבל דוא”ל אחד נוסף כדי להודיע ​​לך שהכל מסתדר. מכאן, בואו נגדיר את הדברים הפיננסיים כך שתוכלו לקבל את התשלומים שלכם אם תרצו להרוויח כסף מ-OnlyFans.

2. הגדר את המידע הפיננסי שלך

תלוי איפה אתה גר, אתה יכול לקשור את החשבונות הפיננסיים שלך ל-OnlyFans שלך. אם אתה גר בארצות הברית, החשבון היחיד שתצטרך הוא חשבון בנק. בשלב זה אין תמיכה ב-PayPal או בארנק אלקטרוני כלשהו עבור יוצרי תוכן בארה”ב.

להלן הפעולות הבאות שעליך לבצע:

עבור לפרופיל שלך, סמן את “מחיר מנוי” ואז עבור אל “הוסף פרטי בנק או תשלום”
בחר באפשרות “הוסף בנק” הממוקמת בפינה השמאלית העליונה
הזן את המידע הרלוונטי הדרוש כמו החשבון שלך, מספר הניתוב של הבנק וכו’.
אשר שאתה בן 18 ומעלה ותושב חוקי במדינה/אזור השיפוט שלך

3. אמת את זהותך

לאחר מכן, תצטרך לאמת את זהותך. תצטרך להעלות שתי תמונות: אחת מהן היא תעודת הזיהוי שלך (או רישיון הנהיגה). השני יהיה תמונה שלך עם אותה תעודת זהות ביד. זכור שגם אתה וגם תעודת הזהות חייבים להיות גלויים. גם דרכונים יכולים להיחשב.

4. סיים והגש לאימות

מכאן, תצטרך לענות על שאלות שונות לגבי התוכן שאתה מתכנן ליצור. לאחר מכן, לחץ על “שלח לאישור”. בדרך כלל, האישור לאימות יהיה כ-72 שעות במקרה הטוב.

לאחר שאושרת תוכל להמשיך לשלב הבא.

5. הגדר מחירי מנוי

כשכל זה נאמר ונעשה, תוכל כעת להגדיר את המחירים שלך עבור מנויים ושאר דברים טובים (כמו הודעות תשלום לפי צפייה וכו’). אתה יכול להגדיר את המחיר למה שאתה חושב שיהיה מחיר טוב שהעוקבים שלך ישלמו. זה יכול להיות $4.99 או $49.99.

זכור שמתוך כל האנשים שעוקבים אחריך בחינם, לפחות 1 עד 5 אחוז יהפכו בסופו של דבר למנויים בתשלום. לכן חשוב לקדם את דף OnlyFans שלך בכל פעם שיש לך הזדמנות. בסופו של יום, עדיף שיהיו 10 מנויים ב-$10 מאשר 2 ב-$50 (בהנחה שאתה רוצה להרוויח $100 בחודש).

6. פרסם את התוכן שלך

לאחר שהצלחת להרכיב את הדף שלך ולהגדיר את מחירי המנויים שלך, אז הגיע הזמן לפרסם את התוכן הראשון שלך. זה יכול להיות תמונה, וידאו או אפילו אודיו. יש הרבה סוגי תוכן שאתה יכול לפרסם בדף OnlyFans שלך.

כמו כן, רק כדי שיהיה ברור שאתה יכול לפרסם תוכן למבוגרים באתר. אז תמונות עירום או סרטונים של תוכן מיני מקובלים (במיוחד אם זה חלק ממה שאתה עושה בתור בדרן למבוגרים). בעוד שאנשים קוראים לזה “אתר פורנו” כי תוכן כזה מקובל, זה לא אומר שאתה מחויב לעשות את אותו הדבר.

עם זאת בחשבון, חשוב שתישאר עקבי עם התוכן שלך כשאתה מתחיל את מסע יצירת התוכן של OnlyFans. כאמור, כדאי לקדם את הדף שלך באופן קבוע. וזה אף פעם לא מזיק להיות טוב למעריצים שלך (ולמנויים).

ראה גם
קדם את OnlyFans
מדריכים
6 הדרכים הטובות ביותר לקדם ולפרסם את המעריצים היחידים שלך
7. אל תשכחו לבקש טיפים
אחת הדרכים העיקריות להרוויח כסף ב-OnlyFans היא טיפים. אתה יכול להציע טיפים בכל פעם שאתה מפרסם תוכן בדף שלך. ככל שיש לך יותר עוקבים, כך תקבל יותר.

זו תהיה טעות עבור כל יוצר תוכן חדש או ותיק ב-OnlyFans לבקש טיפים. במיוחד כשאתה מפרסם תוכן שהמעריצים שלך יעריכו.

הרשמה לחשבון OnlyFans
אם אתה נרשם ל-OnlyFans כדי להפוך לעוקב או מנוי, התהליך יהיה שונה לחלוטין. ההבדל היחיד הוא שאתה לא צריך לכלול מידע פיננסי מלבד כרטיס אשראי או חיוב שניתן להשתמש בו עבור כל המנוי בתשלום שאתה רוצה להירשם אליו. זה פשוט כמו להירשם עם השם והסיסמה שלך (אל תדאג, שמך האמיתי לא ייחשף).

מחפש אלטרנטיבה ל-OnlyFans? נסה את Fanvue
OnlyFans היא לא האפשרות היחידה שלך. אולי אתה אוהב את הרעיון להתחיל קריירה במכירת התוכן שלך למבוגרים, אבל שמעת על האופן שבו OnlyFans עלולים יום אחד לאסור כל דבר מיני מהאתר. או אולי אתה מודע לכך שהתמיכה של OnlyFans ליוצרים יכולה לפעמים להיות חסרה.

יש חלופות, ואחת הטובות היא Fanvue. הוא עמוס בתכונות נהדרות, ויש להם צוות תמיכה מצוין שעומד לרשותם כדי לענות על כל שאילתות היוצרים במהירות וביסודיות האפשרית.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *