כיצד משפיע ה- COVID-19 על התחבורה?

וירוס הקורונה השפיע כמעט על כל היבט בחיי היומיום, כולל תחבורה.
בין תחבורה ציבורית, פרטית ומסחרית, COVID-19 שינה את מספר האנשים בדרכים. עובדים רבים נחשבים חיוניים ועליהם להמשיך לעבוד על מנת לשמור על תפקוד החברה.

עם זאת בחשבון, COVID-19 גורם ליותר אנשים לנהוג לבד, ולא לשיטות נסיעה משותפות כמו נסיעה בשיתוף פעולה או תחבורה ציבורית. הסיכון להידבק בזיהום גבוה יותר במרחב סגור כמו אוטובוס או רכבת.

אם לא היית בדרך הרבה בזמן האחרון או סתם רוצה מושג כיצד התחבורה השתנתה, אז תצטרך להבין כיצד משפיע קורונאווירוס על הדרך בה אנשים מסתובבים.
יש לנו כמה הבדלים מרכזיים להלן כדי להתחיל בעבודה.

אמצעי בטיחות בתחבורה ציבורית

אחד ההבדלים הראשונים הוא הוספת אמצעי בטיחות בתחבורה ציבורית.

אתגר משמעותי עם COVID-19 הוא עד כמה הוא מדבק. התרחקות חברתית ממליצה לתת לאחרים שטח של לפחות מטר, אך זה לא מספיק בכדי למנוע את התפשטותו של נגיף העטרה.

לצורך התייחסות, אתה יכול להידבק בנגיף רק על ידי נסיעה באותו אוטובוס עם נוסע נגוע. אם אתה יושב במרחק כמה מטרים מהם, הסיכון לחלות הוא גבוה.
בתגובה לכך, אפשרויות תחבורה ציבורית רבות יישמו אמצעים להפחתת התפשטות הנגיף.

זה כולל מדיניות כמו עידוד התרחקות חברתית על ידי השארת הודעות להשאיר מושבים פתוחים, חיטוי תכוף יותר, והצוות ללבוש פריטי מגן כמו מסכות וכפפות.
כבונוס, אוטובוסים רבים מציעים תעריפי חינם שיעזרו לנזקקים במהלך המשבר. אמנם פעולות אלה לא יבטיחו את ביטחונכם, אך הן מפחיתות משמעותית את הסיכון לחלות בנגיף.

מספר רב יותר של רוכבי תחבורה ציבורית

שינוי נוסף הנוגע לתחבורה ציבורית הוא פחות רוכבי התחבורה הציבורית.
אנשים רבים, כולל עצמך ככל הנראה, מבינים עד כמה תחבורה ציבורית יכולה להיות מסוכנת. גם ללא המגפה הנוכחית, התחבורה הציבורית אינה תמיד דרך הנסיעה הבטוחה והנקייה ביותר.

בעוד שאמצעי בטיחות פועלים לתיקון זה, COVID-19 מסבך את המצב בכך שהוא הופך את התחבורה הציבורית למסוכנת עוד יותר. אף אחד לא רוצה לחלות וזה אומר הימנעות ממרחבים צפופים וצפופים עם אחרים.

נוסעים רבים זקוקים לתחבורה ציבורית בכדי להגיע לעבודה בכל יום, אך נגיף הכורון גם הוציא אנשים רבים מחוץ לעבודה או במצב של עבודות טלפוניות. פירוש הדבר שפחות אנשים צריכים לנסוע, מה שמתבטא בפחות אנשים המשתמשים בתחבורה ציבורית.

הצד השני של זה הוא לבחור בנהיגה במקום להשתמש בתחבורה ציבורית. אלו שצריכים להמשיך בנסיעה יבחרו להשתמש ברכב שלהם.

הימנעות מתחבורה ציבורית היא ההחלטה הנכונה מכיוון שאתה לא יכול לדעת מתי מישהו עם הנגיף ירכב איתך.

צמצום העומס

COVID-19 מוביל גם להפחתת העומס בכבישים הציבוריים.

על פני הלוח יש פחות עובדים במקום העבודה הפיזי שלהם. אלא אם כן אתה עובד עבור עסק חיוני, לא סביר שתעבוד במשרד כל יום.

בין אם נותנים לכם חופש או עובדים מהבית, המשמעות היא שלא תיסעו לעבודה. מכיוון שעסקים רבים סגורים, לא תצא מהבית להרבה יותר מאשר לקנות מצרכים וחיוניים.

אם תשים את זה בפרספקטיבה, תשקיע מעט מאוד זמן בנהיגה. רוב האחרים הם בדיוק כמוך בהקשר זה והדבר מתואר על ידי עומס מופחת בכבישים ציבוריים.

תעבורה עולמית פחותה

לבסוף, נגיף הקורונה גורם פחות תעבורה גלובלית בכל הלוח.

התחבורה הציבורית משמשת פחות באופן משמעותי במהלך וירוס העטרה וזה חל גם על שיטות נסיעה פחות נפוצות כמו רכבת ומטוס. הטיסות הושפעו במידה רבה, עם הרבה פחות טיסנים הזקוקים או רוצים לטוס.

חשוב מכך, תנועת התשתיות השתנתה. במהלך המגפה הנוכחית, העדיפויות עברו לכיוון החיוני. זה כולל סחורות כמו מזון, ציוד ניקוי, חפצים רפואיים וחומרים מתכלים ביתיים.

עם זאת, המסירה של יסודות אלה היא חיונית. פריטים אחרים חשובים פחות, מה שאומר שהם לא יועברו כרגע.

מכיוון שההתמקדות כעת היא בהעברת יסודות חיוניים, מסלולם פשט באמצעות קצבאות וחוקים זמניים שהועברו על ידי מדינות. כל השאר נמצא בהמתנה עד שהוא הופך להיות רלוונטי להפצה.

השפעה אפשרית לטווח ארוך על COVID-19 על ענף התחבורה

• ארגוני התחבורה יצטרכו לדאוג שרשתות התחבורה יוכלו להמשיך ולפעול לאורך כל צעדי הנעילה, תוך איזון בין פעולות מופחתות לבין מתן יכולת מספקת לעובדי המפתח כדי להתאמן על ריחוק חברתי.
• ייתכן שיהיה צורך לתכנן מחדש את תכניות ההשקעה לטווח הארוך יותר לאור הירידה בהכנסות.
• ארגונים יצטרכו לתכנן את זמינותם של אנשי המפתח בכדי להבטיח כי צוות עם מיומנויות קריטיות והכשרה יהיה זמין בכל מגיפת הנגיף הקורונאית בכדי לשמור על פעולות רשתות.
• ייתכן שדפוסי הנסיעה והנסיעה לא יתאוששו למצבם טרם COVID-19 לאחר ביטול הנעילה.

שאלות מפתח שמנהלים ולוחות צריכים לשאול במהלך המגפה של נגיף הכורון

• כיצד אנו עובדים עם ממשלתיות ובעלי אינטרסים אחרים בכדי להבטיח את הכדאיות הפיננסית לטווח הארוך של הרשת?
• כיצד נבטיח שאנשי המפתח יהיו מוגנים וזמינים ושהרשת תוכל להמשיך לפעול במהלך תקופות נעילה ממושכות במהלך מגיפת הווירון.
• כיצד נחשפת שרשרת האספקה ​​שלנו לסיכון COVID-19, ואיזו השפעה עשויה להיות לכך על הפעילות?
• כיצד עלינו לארגן מחדש תוכניות להשקעות הוניות לאור זעזועים בלתי צפויים בהכנסות ושינויים קבועים פוטנציאליים בשימוש ברשתות התחבורה? האם ישנן הזדמנויות לתחזוקה וחידוש חסכוניים בתקופה זו?

מחשבות סגירה

ל- COVID-19 הייתה השפעה רבה על ענף התחבורה. גם העובדים וגם הרוכבים מושפעים. ככל שמספר הרוכבים יורד, פחות עבודה זמינה עבור עובדי התחבורה.

כמה דרכים בהן קורונאוויר העביר את התחבורה כוללת יישום אמצעי בטיחות בתחבורה ציבורית, פחות רוכבי תחבורה ציבורית, הפחתת עומס ופחות תנועה עולמית.

עשו כמיטב יכולתכם כדי להגביל את זמן הבילוי בחוץ ולהימנע מתחבורה ציבורית בכל מחיר! עד כמה שזה נוח, אינך רוצה לחלות ותחבורה ציבורית היא סיבה סבירה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *