אם אתה כבר חושש מחורף, הנה כמה דרכים קטנות להתכונן עכשיו

המשמעות של המגפה היא שאנחנו כנראה הולכים לבלות זמן רב יותר בבית, כך שזה זמן טוב להכין את הנפש, את הגוף והבית שלך.

מאז תחילת מגיפה זו, היו אזהרות כי הסתיו והחורף הקרובים יכולים להיות גרועים בהרבה ממה שהאביב והקיץ היו. מנהל ה- CDC רוברט רדפילד אמר זאת באפריל ושוב ביולי; כמה מומחים לבריאות הציבור הדהדו זאת באוקיינוס ​​האטלנטי באוגוסט; וכולנו ראינו את גרפי המגיפה של 1918. בעוד כמה חודשים תחל עונת השפעת, התכנסויות בחוץ יהיו לא מציאותיות או פשוט בלתי אפשריות בעליל ברוב ארה”ב, והנזק הישיר והביטחוני של אבטלה המונית יעמיק. בעוד שבדיקות מהירות נרחבות או בחירתו של נשיא חדש עשויים להציב אותנו על מסלול חדש וטוב יותר, זה עדיין רעיון טוב לתכנן את הגרוע ביותר תוך תקווה לטוב.

בעוד שהמחשבה על כל זה עגומה למדי, דבר אחד נותן לי תקווה: הפעם הפעם יהיה שונה – הן מכיוון שלא נהיה סתום מכך, והן מכיוון שאנחנו יודעים כל כך הרבה יותר על נגיף העטרה. יש לנו הזדמנות לומר לעצמנו, “מה, בעוד ארבעה חודשים, הייתי מתחרט שלא עשיתי כשיש לי את ההזדמנות?” ו”אילו דברים קטנים אני מאחל לי שעשיתי בינואר 2020, שאוכל לעשות גרסה כלשהי של עכשיו? ”

וקטן זה באמת המפתח כאן. ברור שזה היה נהדר, למשל, לא להזמין טיול שלא ניתן להחזר באפריל לאירופה, או לדעת בדצמבר שאתה הולך לפטר לפתע במרץ, אבל זה לא בדיוק עוזר לך כאן. במקום זאת, חשוב באופן ספציפי יותר על הנוחות היומיומית שלך, הרגלים ובריאות. מה היו / הן נקודות הכאב הגדולות ביותר? מה עלול להחמיר על ידי מזג אוויר קר, הימצאות בתוך הבית או אסון בלתי צפוי (כמו אובדן עבודה או מחלה)? ומה, אם בכלל, היית יכול לעשות (או לתכנן לעשות) עכשיו כדי להרגיש קצת פחות רע שיגיע ינואר?

אם אתם מלאים אימה לגבי החורף הקרוב ורוצים לעשות משהו בנידון, הנה כמה שאלות שיש לקחת בחשבון. שני טיפים לפני שתתחיל:

כשאתה חושב על דרך זו, ייתכן שתרצה להכין רשימת מגה של כל הדברים שעשויים להיות מועילים … אבל אז בצע מעבר שני ובחר את 3–5 הדברים העומדים בפניך כעדיפות הגבוהה ביותר. אתה תמיד יכול לבקר מחדש ברשימה בעוד כחודש ולבחור עוד כמה לעבוד עליהם. אבל נסה לעמוד בפני הדחף לעשות הכל בבת אחת; קל מדי להיות המום ולוותר על הדרך הזו.
אם תזרים המזומנים והמשאבים שלך מוגבלים כרגע, אולי כדאי עדיין לחשוב על הדברים האלה עכשיו – כי אז אתה יכול לפקוח עין על מכירות טובות, לנסות לחסוך קצת כסף פה ושם, להכות בחנויות יד שנייה. או דפי מכירה חוזרים של פייסבוק, חגגו כשאתם נקלעים לדבר המדויק שאתם צריכים בערימת האשפה של השכן וכו ‘.

מה אתה יכול לעשות בשבועות הקרובים כדי לוודא שבריאותך הגופנית והנפשית טובים ככל האפשר?

זה עשוי להיראות כמו …

מקבל זריקת שפעת

לטפל בבעיה הנדנדה ההיא – אלרגיות רעות, אמצעי מניעה, עדשות מגע, השן שהרגישה לא ממש בסדר וכו ‘.
למצוא מטפל ולהתחיל פגישות, לחזור לטיפול אם נתת לדברים להחליק ו / או להצטרף לקבוצת תמיכה
קבלת מדחום, כמה תרופות שאינן פג תוקף נגד שיעול, טיפות שיעול, איבופרופן, רקמות וכו ‘.
למצוא סגנון מסיכת פנים אחד שבאמת מתאים לך – נוח, התאמה טובה, מגן, קל לכביסה / סטריליזציה וכו ‘.
קביעת גבול עם חבר, עמית לעבודה או בן משפחה
ללמוד להכין ארוחה אחת מהומה שמותירה את תחושת ההזנה
להתחיל בשגרת אימונים בלחץ נמוך במיוחד או להמציא תוכנית להניע את גופך איכשהו באופן קבוע. (לקחתי עצות משלי בעניין זה, ועל סמך מכונת אישה שלמה, התחלתי לעשות אימון במשקל גוף של 20 דקות בבית כמה פעמים בשבוע. תפסו אותי מפזילה מזוודות מלאות בנובמבר !!!)
אם הנקודות האלה לא מהדהדות איתך, הנה כמה שאלות אחרות שעשויות לעורר רעיונות לדרכים להיות טובים לעצמך או לאחרים …

האם יש משהו שתוכל לעשות בשבועיים הקרובים שיפתור בעיה אחת (1) חוזרת בחייך?

אם הזמן, הכסף והאנרגיה שלך מוגבלים במיוחד ואתה לא יכול לעשות הרבה מהיום לדצמבר, חפש מקור תסכול אחד קטן לכאורה אך מעצבן בפראות בחיים שלך, הדבר בבית שלך או בחדר שלך שמרגיז אותך אחת לכמה ימים, אם לא יותר – למשל, פח אשפה קטן מדי, היעדר תריסים או וילונות, או גרביים שתמיד גולשים מטה.

האם יש משהו שיעזור לך להתמודד עם מזג אוויר קר ורטוב, באופן מעשי?

אף על פי שהרבה אנשים מתאבלים על סוף הקיץ והבילוי החיצוני הנלווה אליו, אני חושד שתליית רעולי פנים תימשך בפארקים, גם כשמזג ​​האוויר מחמיר. כי, כלשון הביטוי הנורווגי, “אין דבר כזה מזג אוויר גרוע, רק בגדים רעים.” אמנם יש דבר כזה ממש מזג אוויר גרוע (רוח !! נורא !!!), אבל הביטוי הזה עדיין מעיד על הדברים. : האם אתה זקוק למעיל חורף אמיתי, כפפות טובות, מגפיים עמידים למים או מחממי ידיים לכיס? אם התמזל מזלך שיש לך פטיו או חצר ביתית, האם מחמם חלל חיצוני או אורות מיתרים לפטיו יעשו הבדל מופגן בחייך שים לב והתחל לחקור את האפשרויות שלך.

אם אתה עובד או לומד מהבית, האם יש שינויים שתוכל לבצע שיעזרו לך להתמקד או להרגיש טוב?

זהות

אם אתה מרגיש באופן קבוע כמו שבלול אשפה בסוף היום, זה יכול להיות הזמן לחשוב מחדש על ההתקנה שלך. זה עשוי להיראות כמו לערום ספרים כדי ליצור שולחן עומד; קניית צג משומש בזול; קבלת שולחן הברכיים שישנה את חיי העבודה שלך מהמיטה; העברת שולחן העבודה שלך ליד חלון; או להוריד אפליקציית רעש לבן ולסגור את הדלת כדי להטביע טוב יותר את שיחות בן הבית שלך. או שזה יכול פשוט להיות סוף סוף להבין ארוחת צהריים – ארוחת צהריים מטורפת, הנמס שלי – אחת ולתמיד.

מה אתה יכול לעשות כדי להישאר חברתי?

אני חושב שהרבה אנשים, באופן סביר, מודאגים מלהרגיש בודדים במיוחד ומבודדים בחורף הזה. אמנם ייתכן שלא תוכל ליצור חברים חדשים IRL או, נניח, ללכת למסיבות בית ארוזות ומיוזעות, אך יתכן שיש כמה אפשרויות אחרות שיעזרו לפחות.

הצעה אחת: אם יש לך כמה חברים לא סופר קרובים שאתה באמת לוחץ איתם, ושאתה יכול להשקיע בהם קצת יותר זמן ותשומת לב, זה יכול להיות צעד טוב כרגע. (ללכת במסלול זה יכול להיות קל יותר מאשר לנסות ליצור חבורה של חברים חדשים, או לנסות לשמור על קשר עם כל מי שאי פעם פגשת.) כמו כן, אם Hangouts הווידאו העומדים שעניינך באביב האחרון נפלו על הדרך , להחזיר אותם ליומן בהקדם האפשרי כדי שהם יהפכו לחלק מהשגרה של כולם. זה יכול להיות גם זמן טוב למצוא חבר לעט, ליצור קשר עם שכניך או להרגיל להתקשר לאנשים בטלפון.

האם יש משהו שיעזור לך להרגיש יותר בנוח ויותר כמוך?

זה סתיו – הזמן להתחיל להתלבש … כל מה שזה אומר לך, במהלך מגיפה. אולי היית משגשג בבגד ים מונוכרומטי שגורם לך להרגיש שלפחות ניסית, או בכמה גרביים נעימות שלמעשה יחממו את כפות הרגליים שלך, או כמה פופים בהירים שבמקרה נראים נהדר במצלמת הרשת. ואם עדיין לא הבנתם תספורות, אולי הגיע הזמן להתחיל לצפות בסרטוני יוטיוב ולהכין תוכנית.

כאשר מונוטוניות מתחילה ואתה מרגיש משועמם כמו לעזאזל, למה אתה יכול לפנות לבידור?

התחביבים נהדרים, אבל אם אתה יודע בלב שאתה לעולם לא הולך להיכנס לסריגה, זה גם לגמרי בסדר. חשוב על אילו פעילויות מעט מובנות או חוזרות יכולות להיות כיף לעשות כשאתה תקוע בבית. כמה רעיונות כדי להתחיל: לעבוד דרך סדרת טלוויזיה, לקרוא ספר אחד בכל חודש, למכור דברים ב- eBay, ללמוד לשחק על שולחן או משחק קלפים, לעשות תשבץ יומי, להשתתף בפסטיבלים של סרטים וירטואליים, לשמור על צמח אחד בחיים .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *