נושאי שיחה עם בנים


על מה לדבר עם בנים

קשה להבין על מה לדבר עם בחור כשאתה לא יודע עליהם הרבה. כאשר אתה מנסה לחשוב על הנושאים שבהם אתה יכול לגעת, חשוב להיות מודע לתחומי העניין והאמונות שלהם. באופן אידיאלי, עדיף ללכת על נושא שמעניין את שניכם וליהנות לדבר עליו.

לטובים שבינינו קורה שהשיחה מתחילה להתדלדל אחרי שהצגת את עצמך, ובלב רועד אתה נאבק למצוא את המילים שלך. זה יכול להיות מצב מביך אם אתה גם ביישן אבל אל תוותר. קח רמז מרשימת הנושאים שלנו במאמר זה. אם תתעדכנו בנושאים האלה, תמנעו ממצבים מביכים, והתחושה השוקעת הזו תהיה היסטוריה. תבדוק את זה!

דברים שכדאי לדבר עליהם עם בחור

1. שאל אותו לשמו

זה נהדר להתחיל שיחה. זה לא משנה אם אתה יודע את שמו או לא. זו דרך מצוינת להעמיד פנים שלא רדפת אחריו, ואתה מתעניין בו. לפעמים, אתה מבולבל מה לומר כי אתה רוצה להתנהג לגמרי מרוחק וסופר מגניב, אבל במציאות, אתה מנסה למנוע מהפרפרים המתנפנפים בבטן שלך לצאת מהפה.

2. אם בבר, שאל אותו אם המשקה שיש לו טוב

אתה מזהה חמוד בבר, באמת רוצה לדבר איתו, אבל מתקשה להתחיל את השיחה מבלי לצאת חזק מדי? אלכוהול להצלה! שאל אותו איזה משקה הוא שותה, אם הוא טוב, ומה הוא ימליץ לך.
משם תוכלו להמשיך בשאלות על הבר ולאחר מכן לעבור לשאלות אישיות. אם אתה רוצה לקחת את זה צעד קדימה, בקש לנסות את זה. קח לגימה, לעולם אל תשבור קשר עין.

3. שאל אותו אם הוא רווק – ותהיה ערמומי לגבי זה!

זה יכול להיות מסובך, אז תקשיבו, בנות! אם אתה מדבר עם מישהו שפגשת בבר, אתה יכול לשאול, “האם אתה לא החבר של מיה? אני מאמין שראיתי את התמונה שלך איתה בפייסבוק.” הוא כנראה יענה “הלוואי, אני רווק”. ובכן, יש לך את התשובה שלך.
אבל אם הוא מנסה להימנע מזה עם “חחח, לא, אני לא מכירה את מיה” ערמומי, אתה צריך לשאול אותו משהו ישיר כמו, “אין לך חברה? קשה להאמין!” עדיף להיות דוחף ולברר מראש אם הוא נלקח או לא. אתה לא צריך לבזבז את הזמן שלך על גברים מחויבים.

4. ספר לו על אירוע מגניב שאתה מת ללכת אליו

שתף אירוע קרוב עם בחור כדי לדבר איתו
גלה במה עוסק הבחור שאתה מעוניין בו, וחפש אירועים שמתרכזים סביב התחביב שלו. תגיד לו שיש אירוע בקרוב, ואתה מצפה לו. רוב הסיכויים שהוא ישאל אם הוא יכול להצטרף אליכם, ולפני שאתם יודעים זאת, אתם תצאו לדייט הראשון שלכם!

5. שאל אותו אם יש לו תוכניות לסוף השבוע

אם אין לו, הזמינו אותו אליכם לסרט או בקשו ממנו לבלות איתך בבית הקפה. אם הוא מעוניין, הוא בהחלט יקפוץ על ההזדמנות.

לבלות ביחד לא רק יהיה כיף, אבל אתם גם תכירו אחד את השני טוב יותר. כמו כן, זה יוביל לתוכניות נוספות, ובקרוב מאוד, שניכם תהיו בלתי נפרדים. נאנח, ציפורי אהבה!

6. שאל שאלות על תחומי העניין שלו

האם אתה לא אוהב את זה כשאתה יכול לדבר על דברים שאתה אוהב? זה אותו דבר עם בחורים. לשאול אותו על התחביבים שלו או דברים שהוא מעוניין בהם היא דרך מצוינת לשבור את הקרח. זה גם עוזר לך לקבוע אם שניכם יהיו תואמים.

עם זאת, זה לא משנה אם יש לך תחומי עניין משותפים או לא. לשאול מה הוא עושה בזמנו הפנוי הוא התחלה נהדרת לשיחה.

7. שתף סיפורים מילדותך

שתף סיפורי ילדות עם בחור כדי לדבר איתו
להציל

לא תמיד צריך לחקור אותו על דברים. שתף סיפור מצחיק מהילדות שלך. שתפו סיפור שיכול לגרום לשניכם לצחוק טוב. סביר להניח שהוא יגיב בסיפור ילדותו שלו, וזה ימשיך את השיחה.

כמו כן, שתפו פרטים על דברים שחוויתם בילדותם, ואם הוא בגיל דומה, סביר להניח שהוא יתייחס לזה ויהיה נוח יותר לדבר איתך. כמו כן, שאל אותו על המשפחה שלו וספר לו הכל על שלך.

8. שחקו במשחק ‘האם תעדיף’/h3>
זה טיפשי אבל יעיל. הרעיון הוא שאתה שואל את הבחור איזו משתי בחירות הוא מעדיף לעשות ואז תנהל שיחה על למה ואיך.

לדוגמה, שאל אותו משהו כמו, “האם אתה מעדיף לאהוב ולאבד או לעולם לא לאהוב בכלל?” או משהו כללי כמו, “האם אתה מעדיף להיות עשיר או סופר חכם?”

תחלפו והכירו אחד את השני טוב יותר. אתה יכול אפילו לערער על התשובות שלו ולגרום לו להגן על עצמו כך שתקבל מושג ברור למה הוא עושה את מה שהוא עושה.

9. שאל אותו על החלומות שלו

אם אתה רוצה להסתכל עמוק לתוך נשמתו, שאל אותו על החלומות שלו. שאל שאלות אישיות כמו מה הוא תמיד רצה להיות כשיגדל. מה הוא היה עושה אם הכסף לא היה בעיה?

הירשם
שאלות מסוג זה באמת יכולות לעזור לו להיפתח אליך ולאפשר לך להכיר אותו טוב יותר. כמו כן, לעולם אל תהיה שיפוטי או ביקורתי. זה רק יצליח לעצבן אותו.

10. שאל אותו על עבודתו

שאל בחור על העבודה שלו כדי לדבר איתו
להציל

לעבודה יש ​​תפקיד עצום בחיינו – אנו עובדים תשע שעות ביום, רוב ימי חיינו. אבל אל תשאלו רק מה תפקידו. שאל אותו שאלות נוספות כמו באיזו שעה הוא הולך למשרד, איך נראה יום טיפוסי, מה הוא הכי אוהב במה שהוא עושה וכו’.

כמו כן, שאל אם הוא לא אוהב משהו בעבודתו כדי לשמור על זרימת השיחה. אתה יכול גם לספר לו הכל על העבודה שלך, האתגרים שאתה מתמודד איתם, הדברים שאתה עושה בעבודה וכו’ כדי למצוא מכנה משותף.

11. דברו על אוכל

זה נושא אחד שכולם אוהבים לדבר עליו – אוכל! שאלו אותו אילו סוגי מטבחים הוא אוהב, אם הוא יודע לבשל, ​​הדבר הכי מוזר שהוא אכל וכו’. שתף את הסיפורים שלך.

אולי אפילו תעזו אחד את השני לאכול משהו שמעולם לא ניסיתם ומתכננים לצאת יחד כדי לאכול אותו. או לבקש ממנו את המתכון למשהו שהוא אוהב, להכין לו ולהפתיע אותו!

12. לדבר על מוזיקה או סרטים

איזה סוג של סרטים או מוזיקה הוא אוהב? מה הסרט האחרון שהוא צפה בו? עם מי הוא הלך? האם הוא נהנה? לאיזה שיר הוא שומע ברפיט? שאלות אלו יכולות להתחיל שיחה שיכולה להימשך שעות.

אולי שניכם יכולים אפילו ללכת לסרט או להופעה ביחד אם שניכם אוהבים את אותם הדברים. זה דייט!

13. דברו על מה שאתם רוצים בעתיד שלכם

לדבר על העתיד זה משהו שצריך לדון בו עם בחור
להציל

ככל שתיפתח אליו יותר, כך הוא יפתח אליך יותר. ספר לו על הדברים שאתה רוצה להשיג בחיים, המטרות שלך והחלומות שלך. ספר לו מה מפחיד אותך ואיזה כשלונות התמודדת. לאחר מכן, שאל אותו על תוכניותיו לעתיד.

תגלו שחלק מהמאבקים שעמדתם בפניהם, גם הוא עשה. זה יעזור לשניכם להתחבר ולהתקרב. זה לא באמת משנה על מה אתה מדבר כל עוד אתה ממשיך לדבר.

14. תחמיא לו על חוש ההלבשה שלו

זה עובד הכי טוב אם הוא מקורי. שאל אותו על פריט מסוים שהוא לובש. תשאל מאיפה הוא השיג את זה. שאל אותו על הפרטים והראה עניין אמיתי במה שיש לו לומר. הוא יתרגש למצוא מישהו שמתעניין במה שהוא לובש.

15. שאל אותו על מסעותיו

אם הוא באג נסיעות, יש כל כך הרבה שאלות שאתה יכול לשאול אותו שהוא יענה בשמחה. איפה הוא היה בחופשות? מה הוא אהב או לא אהב במקומות שאליהם נסע? מהו המקום האהוב עליו מכל המקומות בהם היה? האם הוא אוהב לטייל לבד או בקבוצה? כל השאלות החשובות שיתנו לכם הצצה לחייו.

16. שאל אותו על חיית המחמד שלו

אם יש לו חיית מחמד, שאל אותו על זה. זה נושא שלבעלי חיות מחמד אף פעם לא נמאס ממנו. הם מעריצים את חיות המחמד שלהם ולעולם לא נמאס לדבר עליהם! זה עוזר אם יש לך גם חיית מחמד.
תשאלו אותו איך קוראים לו, כמה זמן עבר בחייו, איזה דברים כיפיים הם עשו ביחד וכו’ ספרו לו גם על שלכם.

17. שאל אותו על החברים שלו

אחד הדברים שצריך לדבר עליהם עם בחור זה לשאול אותו על החברים שלו
להציל

הוא אולי נשמר בהתחלה, אבל כשהוא יראה שאתה באמת מתעניין בחבריו ואוהב אותם, הוא יתעמק בסיפורים על התעלולים שהם עשו לאחרים. הוא ישמח לדבר על הדברים שהם עשו ביחד וכמה כיף לבלות איתם.

אבל היזהר, זה עשוי להשפיע על כך מכיוון שהוא עשוי לחשוב שאתה מעוניין באחד מחבריו. אז, שמור על השיחה עליו ועל הדברים שהוא עשה עם חבריו.

תגלו שלרוב האנשים, לא משנה כמה ביישנים או מופנמים, יהיו לפחות כמה דברים להגיד על כל אחד מהנושאים האלה. ברגע שאתה מוצא משהו שהוא מעוניין בו, המשך לדבר עליו לזמן מה. שאל שאלות המשך על כל מה שנוח לו לדבר עליו.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *