איך להתחיל עם בחורה?


9 טריקים להתחיל עם כל אישה בביטחון

ביטחון עצמי הוא מאוד סקסי לאישה. למעשה, הייתי מרחיק לכת ואומר שיותר מאשר מראהו הטוב של גבר ויותר מהתנהגותו הג’נטלמנית, ביטחון עצמי הוא תכונת הטריגר שגורמת לאישה לרצות להיות עירומה.

אתה זוכר את הסצנה ההיא בגודפלאס כשריי ליוטה לוקח את לוריין בראקו לקופה? הוא מחליק אותה דרך הדלת האחורית, מפנה כבדים לאורך כל הדרך, משוחח עם חכמים אחרים, ולבסוף מגיע לשולחן בקדמת הבמה. לליוטה היה משהו הרבה יותר חשוב מגלגול של פרנקלין: היה לו ביטחון עצמי. והשפעתו על בראקו הייתה ברורה. ידעת שהוא משכב באותו לילה.

“נשים רוצות גבר עם כדורי פלדה”, אומר ר’ דון סטיל, בלי שמץ של אירוניה בקולו. סטיל היא המחברת של סודות שפת הגוף: מדריך במהלך חיזור ודייטים. “הרצון הזה הוא אבולוציוני. נקבות רוצות מישהו שלא יברח מקרב, גבר שבטוח ביכולת שלו לספק ולהגן”.

במילים פשוטות, ביטחון עצמי משיג את הילדה. אז אם אתה רוצה להיות יותר אטרקטיבי לנשים, הראה את החוצפה שלך. אבל אני לא מתכוון בחבטה בחזה שלך או לשיכור בקצה הבר. אתה לא צריך להיות בחור חכם כדי להפוך את עצמך לבלתי ניתן לעמוד בפניו באופן מיידי. הנה כמה טכניקות יעילות יותר.

ללכת בדרך הזו

“נשים מסתכלות קודם כל על הלבוש שלך ושנית על איך אתה הולך”, אומרת סטיל. שמור על ארון הבגדים שלך מסוגנן וללא דופי. אשלי רוטשילד, יועצת תדמית מלוס אנג’לס, מציעה לך לחקות את המראה של איש ציבור מצליח בזירה העסקית שלך. היא גם חושבת שתראה לוהטת בז’קט עור. זה קלאסי. זה סטיב מקווין.

הצעד שלך? האט. “אנשים בטוחים בעצמם לא ממהרים”, אומר סטיל. “אבל יש הבדל בין להתפתל לבין ללכת לאט עם מטרה. תמיד ללכת כאילו אתה יודע מה אתה עושה ולאן אתה הולך”.

תסתכל לתוך עיניה

תגיד לה שאתה אוהב את גומות החן שלה תוך כדי מבט לרגליה ותסריח מחוסר ביטחון רגשי. אם נעילת עיניים עם זר מרגישה לא בנוח, התמקדו בפה שלה והיא לעולם לא תדע את ההבדל, אומרת רנה פיאן, דוברת מוטיבציה ומחברת של מכניקת אהבה: כלי כוח לבניית מערכות יחסים מוצלחות. בהייה במקומות אחרים גורמת לך להיראות חסר עניין, לא קשוב או לא כנה – במיוחד במהלך דיבור מתוק.

כמו כן, היא תגיב בצורה הטובה ביותר למחמאות מציאותיות. “אתה ההתגלמות הפיזית של כל מה שאני מחפש באישה” יפעיל מיד את אזעקת הבולש–t שלה. “יש לך ריסים יפים” יגרום לה להסמיק.

קח מחמאה

כשהיא אומרת שהיא אוהבת את הגומות שלך, פשוט “חייכי ותגידי תודה”, אומרת סוזן רואן, מחברת “איך לעבוד בחדר”. אנשים חסרי ביטחון מסיטים מחמאות בשואלים: “באמת? אתה חושב כך?” או על ידי פירוט סיבות שהם לא ראויים למחמאה. אנשים בטוחים מקבלים שבחים בחינניות וללא מאמץ.

התקשר 3 ימים לפני

היא נתנה לך את המספר שלה. השתמש בו תוך 48 שעות, אחרת תיראה מפחד או טיפש אם אתה ניגש למשחקי חשיבה בתיכון. עַצבָּנִי? נהלו את השיחה הקרה כפי שהייתם מנהלים שיחה עסקית.

“המנהלים מכוונים לפעולה, אוספים מידע ולא מבזבזים זמן בהתחלת פרויקט. יישמו את הטקטיקות הללו בחייכם הפרטיים”, מציעה ג’ודית קוצ’ה, Ph.D., פסיכולוגית קלינית ופרופסור באוניברסיטת פנסילבניה. “אם אתה נכשל, תמשיך הלאה. זה לא עניין של דחייה אישית – זה עניין של לגרום לדברים לעבוד”, אומר קוצ’ה.

להופיע בצפצוף

אם אתה מקבל את הדואר הקולי שלה, השאר הודעה. כדי לשדר ביטחון, הקול שלך צריך להיות עמוק ובקול מתון. קום וזמזם קצת לפני שאתה מתקשר – זה יביא את הקול שלך לגובה הצליל האידיאלי.

“תגיד מי אתה, איפה נפגשת ולמה אתה מתקשר”, אומר קנט סייר, מחבר הספר “ביטחון בלתי ניתן לעצירה”. “אל תחפש את אישורה. במקום זאת, שאל שאלה שמניחה את ההתעניינות שלה בך, כמו ‘כמה מהר תרצה להיפגש?’ ככה זה לא עניין של כן או לא”. השאר את המספר שלך ובקש ממנה להתקשר אליך בחזרה. אם היא לא תתקשר אליה שוב כעבור יומיים.

אל תחשוף את השליליות שלך

כשאתה מדבר על עצמך, שמור על זה חיובי. היצמד לתכונות הטובות ביותר שלך ולתחומי העניין שאתה הכי נלהב מהם. “תן את הגרסה שלך להודעה לעיתונות”, אומרת קייט וואקס, Ph.D., פסיכולוגית ומחברת הספר Relationships for Dummies. “ספר לה כל טוב בחייך שלא היה אכפת לך לראות באותיות בגובה 4 אינץ’ בעמוד הראשון של העיתון למחרת בבוקר.”

יש מושב
ידע מוליד ביטחון עצמי. האם אתה יודע היכן לשבת במהלך דייט ארוחת ערב? מקם את עצמך תמיד בזווית של 90 מעלות אליה במקום ישר, אומר סטיל. אם היא יושבת בקצה השולחן, שב במושב הראשון משמאלה.

פנה אליה מהמותניים, מה שייתן לה את ההזדמנות לפנות אליך. “נשים לא אוהבות תקיפה חזיתית מלאה. זה מאיים”, אומרת סטיל. “גבר בטוח בעצמו מבין שעליו לתת לאישה את הבחירה לפנות אליו, והוא בטוח שהיא תעשה זאת”.

תהיה ישיר

אם תרצה להיכנס לדירה שלה, תגיד לה בדלת – ודלג על התירוץ לגבי הצורך להשתמש בשירותים שלה. רוצה לנשק אותה לילה טוב? לך על זה. “לנשק מישהו זה דבר רגשי, ולבקש [רשות] מפנה אותו לתחום קוגניטיבי במקום זאת”, אומר וואקס. “נשים שונאות את זה”.

תחגוג את הצלחתה

גבר בטוח בעצמו אינו מרגיש מנוכר אם האישה שאיתו מרוויחה יותר כסף ממנו; הוא לוקח את זה כמחמאה. “יותר מתמיד, רווקות מצליחות שמרוויחות יותר מ-60 אלף דולר בשנה מחפשות גברים חמים ואוהבים”, אומרת קוצ’ה. “הם סלקטיביים יותר בבחירת השותף שלהם כי הם יכולים להרשות לעצמם לעשות סדר עדיפויות מחדש”.

האמת היא שהיא לא הייתה יוצאת איתך אם היא לא הייתה רוצה לפחות לחשוב שאתה מלכוד. כשתאמין לזה בעצמך היא תשתכנע.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *