איך לדעת אם הוא אוהב אותי?


האם הוא אוהב אותי? הנה איך אתה יודע בוודאות
אם יצאת עם מישהו זמן מה, אתה בטח מתחיל לשאול את עצמך, “האם הוא אוהב אותי?” אתה יכול להניח את עלי הכותרת של הפרחים – יש דרכים אמינות יותר לדעת שבחור אוהב אותך מאשר פשוט לקוות למזל טוב. המשיכו לקרוא 23 דרכים לדעת בוודאות וסימנים לכך שהוא מתאהב בך. או שקול לדבר עם מטפל מקוון שיכול לעזור לך להבין את המצב שלך בפירוט טוב יותר.

פעולות מדברים חזק יותר ממילים

כמו ששר אלביס פרסלי, “קצת פחות שיחה, קצת יותר אקשן, בבקשה”. ולמרות שכולנו יכולים לנחש לאיזה סוג של פעולה אלביס מתכוון, הייתה לו נקודה טובה: אהבה היא הכל על פעולה. אז זה לא משנה אם בן הזוג המשמעותי שלך הוא גבר רב מילים או טיפוס מסויג יותר, מה שנכון עבור רוב הגברים הוא זה: פעולות מתקשרות לאהבה, עם או בלי קלפי ההולמרק.

זה לא אומר שאתה צריך לתהות כל הזמן אם בחור אוהב אותך כשהוא אומר שהוא אוהב אותך. וזה לא אומר שאתה צריך לחכות ל”אתה אוהב אותי?” ענה כדי לדעת איך הבחור מרגיש. זה רק אומר שזה אפילו יותר חשוב אם המעשים שלו אומרים שהוא אוהב אותך.

רבות מהפעולות הבאות יראו אהבה כלפיך, גם אם זה לא משהו שהבחור מביע מילולית. זכור, קל להניח שבחור שאומר “אני אוהב אותך” זו הדרך היחידה לדעת בוודאות. וזה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת! אתה לא צריך “מזל טוב” כדי לגלות איך הבחור מרגיש, פשוט צפה בסימנים הבאים:

איך לדעת אם בחור אוהב אותך

עוזר לך להרגיש טוב עם עצמך
כולנו רוצים להיות עם אנשים שגורמים לנו להרגיש טוב, והאחרים המשמעותיים שלנו אינם יוצאי דופן. ואם בן הזוג שלך דואג לך, ​​הוא יפעל בדרכים שיגבירו את ההערכה העצמית והביטחון העצמי שלך. דרך מצוינת אחת שבן הזוג שלך יכול לגרום לך להרגיש טוב עם עצמך היא אם הם לא ינסו לשנות אותך. למעשה, היכולת להיות עצמך ולהשיג ביטוי עצמי הוא סימן היכר של זוגות מאושרים, לדברי פרופסור לפסיכולוגיה חברתית, אלי פינקל.

רוצה לבלות איתך זמן

לכולנו יש הרבה בצלחות. אבל אם הבחור אוהב אותך, הם יפנו לך זמן. עבורו, זו תענוג ודרך להשקיע בזוגיות שלכם. ודרך אחת טובה לדעת אם הבחור אוהב אותך היא אם הוא רוצה לבלות איתך בעשיית דברים מחוץ לחדר השינה. הזמן שלכם ביחד לא חייב להיות מדהים ומרגש, אבל רוב הסיכויים שאם אהבה באוויר, אפילו הפעילויות הממוצעות ביותר מרגישות מדהימות כשאתם ביחד.

מתייחס אליך בכבוד

האם זה מרגיש כאילו אתה נמצא במגרשים שווים, שבהם הרעיונות, הדעות, הרגשות והצרכים שלך חשובים ונלקחים בחשבון?

רמז: ככל שאתה מכבד את עצמך, כך גדל הסיכוי שגם הבחור יתייחס אליך בכבוד.

צ’ק אין לגבי היום שלך

כאשר לגבר באמת אכפת ממך, הוא ירצה לדעת איך היה היום שלך. האם הבחור תמיד יקבל את הסיפורים הרגשיים המורכבים שאתה מספר? אולי לא, אבל הם יקשיבו ויהיו קשובים לך בכל מקרה. האמת היא שלא תמיד יש לנו אירועים פנומנליים לשתף. למעשה, חיי היום-יום יכולים להיות די ארציים. אבל הצלחה ארוכת טווח פירושה לחלוק את הכלים הקטנים של חיי היומיום.

רוצה לטפל בך

כאשר גבר אוהב אישה, הגבר מרגיש באופן טבעי מונע לטפל בה (באותו אופן שבו אישה רוצה לטפל בגבר שהיא אוהבת). עכשיו, זה לא אומר שאתה צריך לוותר על עצמך. בחור שרוצה לטפל בך הוא לא גבר שלא מכבד את הזהות והכוח שלך כאישה. במקום זאת, הגבר מזהה את זה ורוצה להיות שם בשבילך אפילו יותר. ולדאוג בך יכול להיות הרבה דברים שונים, תלוי במערכת היחסים שלך. אבל רק שתדע שאם בחור רוצה לטפל בך, זה סימן מצוין שהבחור אוהב אותך.

סומך עליך

אם גבר אוהב אותך, הבחור לא מרגיש צורך לשאול אותך ולפקפק. הם גם לא מרגישים צורך להיות רכושניים, נצמדים, שולטים או נזקקים. בקיצור, כשגבר אוהב אותך, הם סומכים עליך. הבחור אולי ירצה לדעת איפה אתה או עם מי אתה מבלה, אבל זה לא מתוך חשד. במקום זאת, זה מתוך עניין כנה בחייך.

נמשך אליך רגשית, לא רק פיזית

בתחילת הקשר, אנשים בדרך כלל נמשכים פיזית זה לזה. ולמרות שמשיכה פיזית היא הכרחית, זה לא מספיק כדי לבנות עליה מערכת יחסים.

במקום זאת, אתה צריך גם משיכה רגשית. ואם גבר נמשך אליך רגשית, זה סימן טוב שהבחור אוהב אותך. איך אתה יכול לדעת אם הבחור נמשך רגשית? כאשר בחורים חולקים את הפחדים, חוסר הביטחון, התקוות והחלומות שלהם עם בני הזוג שלהם, זה מרמז שהבחור סומך עליך ומרגיש בטוח להיפתח אליך.

עוזר לך כשאתה צריך את זה

אם אתה זקוק למשהו, גבר שאוהב אותך לא מפחד להיכנס ולתת יד ולב. זה לא אומר שהבחור משתלט, חונק ושולט. זה רק אומר שהבחור עוזר לך בלי לגרום לך להרגיש קטן או רע עם זה.

לא מפחד להתקדם עם מערכת היחסים

כשגבר אוהב אותך, הבחור מוכן לצאת מהעולם של פוביית המחויבות ואל עתיד איתך. זה בגלל, כפי שאומר המומחה למערכות יחסים מתיו חוסי, “כשמישהו מרגיש מאוהב באמת, הוא מרגיש בטוח.” והוודאות הזו דוחפת אותם קדימה אל הלא נודע, בידיעה שאצלך, הם במקום הנכון.

מכבד את הדעות והדעות שלך

אמנם זה נחמד אם שניכם חולקים את אותן דעות פוליטיות או אמונות דתיות, אבל זה לא תמיד המקרה. אבל מה שחשוב הוא שהבחור שלך יכבד את הדעות שלך גם אם הוא לא מסכים איתן. זה מראה שהגבר מאמין שאת אישה בפני עצמה שיכולה לקבל את הרעיונות העצמאיים שלך. מה גם שזה מראה שנקודת מבט מנוגדת לא מאיימת עליו.

לא מפחד מ-PDA

כל זוג הוא שונה, וחלקם עשויים להיות יותר מחוברים ל-PDA מאשר אחרים. החבר שלך לא צריך להסתגל במקומות ציבוריים כדי להראות אהבה, אבל חשוב שהבחור לא יפחד לגעת בך. קל לגעת באישה שאתה נמשך אליה באופן פרטי. הפגנת חיבה פומבית מראה שהבחור גאה בך ורוצה שגם העולם יידע.

צ’ק אין איתך

גם אם זה רק שולח לך הודעת טקסט מצחיקה כמה פעמים בשבוע כששניכם בעבודה, כשהבחור נכנס איתך זה מראה שהם חושבים עליך. חשוב להבין שאם אחד מכם דורש מבן הזוג השני לשלוח הודעות כל שעה, זהו דגל אדום פוטנציאלי שעלול להוביל למערכת יחסים פוגענית. מערכת יחסים חזקה שנמשכת היא כזו שבה שני בני הזוג סומכים זה על זה, והם לא צריכים לעקוב כל הזמן זה אחר זה. זה יכול להיות מפחיד לסמוך על כך שבסופו של דבר לא תיפגע, אבל על ידי מתן עדיפות לאמון, תקשורת וגבולות בריאים, אתה מפחית באופן דרסטי את הסיכוי שמישהו ייפגע.

מתגרה ומשחק איתך

אתה אולי זוכר שהיית בבית הספר והתגרה מהחבר’ה. זה כנראה היה מבלבל עד שמישהו הודיע ​​לך שחבר’ה מקניטים אותך כי הם מחבבים אותך. זה לא משתנה ככל שאנו מתבגרים.
גברים מתגרים בבני הזוג הכי טובים שלהם, והם אוהבים את זה אם הם יכולים להקניט גם אותך. זה מעיד על רמה של אינטימיות שאומרת: אני אוהב לגרום לך לצחוק ולחייך. וכל עוד הבחור תמיד גורם לך להרגיש טוב ולא מוריד אותך, הקנטה היא אינדיקציה מצוינת שהגבר אוהב אותך.

עשה דברים כדי לשמח אותך

בטח, האיש אולי לא מכונת הקפה הטובה בעולם, אבל הבחור יעשה את זה בשבילך אם הם יודעים כמה אתה אוהב קפה בבוקר. זה אולי אומר גם להאזין ללהקה ההיא שלעולם לא תגיע לרשימת ההשמעה שלו, פשוט כי האיש יודע כמה אתה נהנה מהם. אין תנאים מצורפים ואין IOU’s.

כולל אותך בהחלטותיו

אם גבר אוהב אותך ורוצה לבנות איתך חיים, והבחור ינקוט צעדים כדי לכלול אותך בהחלטותיו. זה נוגע לדברים קטנים, כמו מה לארוחת ערב, ליעדים גדולים יותר, כמו השקעות פיננסיות, דיור ואפילו קבלת חיית מחמד. להראות שאתה נמצא בזה ביחד אומר שהגבר מכבד אותך ורוצה את הקלט שלך. למה? כי הגבר אוהב אותך.
אומר “אנחנו” יותר מ”אני”
להגיד “אנחנו” יותר מ”אני” הוא סימן אחד לכך שהאיש התרחק מפוביית המחויבות ורואה בך צוות. זה אומר שתחליטו על דברים ביחד ותתקדם ביחד. זה לא אתה נגדו. זו מערכת יחסים שבה שני מבוגרים מסתכלים על עצמם כשחקנים שווים.

מקבל חיבה

מומחה למערכות יחסים מתיו חוסי משתף כי, “אפילו לביצים הקשות ביותר לפיצוח יהיו רגעים רכים ורכים כשהם מתאהבים”. אז אם אתה תופס אותו נפתח ומתחבב איתך, יש סיכוי חזק שהוא אוהב אותך. חיבה לא תמיד חייבת להיות פיזית. וכשזה פיזי, זה לא תמיד חייב להיות על סקס. ואם הבחור שלך יכול להיות חיבה בלי לנסות להכניס אותך למיטה, זה סימן נהדר לאהבה. למה? כי הוא מתמקד בלשמח אותך, ולא רק בעצמו.

עושה איתך פשרות

גבר שאוהב אישה מכבד אותה ומקבל איתה החלטות. זה מוביל באופן טבעי לפשרות. ולמרות שזה מרגיש כל כך טוב להיות צודק, אהבה תעזור לגבר שלך לעזוב את הקו הגבוה בדלת ולהתפשר למען הקשר.

אומר לך שהוא חושב עליך

כשגבר חושב וחולם עליך בהקיץ, זה מראה שהגבר רואה בך חלק גדול מחייו. כשאתה בראש של בחור, יש סיכוי טוב שגם אתה בליבו.

מסתכל עליך

קשר עין הוא דרך פשוטה אך עוצמתית לתת למישהו תשומת לב חיובית ואוהבת. זה מתאים לכל דבר, החל משיחות בחדר צפוף ועד סקס.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *